تولید فرش ماشینی 1200 شانه که ظریف ترین فرش ماشینی کنونی در جهان است در کاشان و شهرهای صنعتی ایران انجام می شود.

ایران مهد تولید فرش در جهان است و فرش از نوع ماشینی و دستباف همواره در ایران بهترین کیفیت را دارا بوده به گونه ای که ثروتمندان جهان از فرش های ناب ایرانی در منزل خود استفاده کرده و به آن مباهات می کند. در صنعت فرش ماشینی هم فرش ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد و جدیدترین تولیدات جهان آغاز تولیدشان را در کارخانه های ایران تجربه میکنند. دستگاه های بافندگی فرش ماشینی که در آلمان و اتریش تولید می شوند، عمدتا توسط تولید کننده های ایرانی اری می شوند.

فرش 1200 شانه هم جدیدترین تولید کارخانه های فرش ایران است که دستگاه آن توسط کارخانه ها بزرگ و برند های برجسته کشور اری شده و تولید این فرش زیبا و جدید در دستور کار کارخانه های درجه یک ایران قرار گرفته است. فرش 1200 شانه دارای تراکم 3600 است و این شانه و تراکم نشان دهنده ظرافت در بافت و استحکام آن می باشد، نخ و الیافی که برای بافت فرش 1200 شانه استفاده می شود از بهترین نوع اکریلیک ترک است که قبل از بافت هیت ست شده و استحکام آن افزایش داده می شود. این مدل فرش به نسبت فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه پرزدهی کمتری هم دارد و لذا برای سلامتی هم بهتر بود. زیبایی ظاهری آن هم قاعدتا با توجه به بالا بودن ظرافت در الیاف آ بیشتر بوده و نقشه های زیباتری هم برای بافت فرش 1200 شانه استفاده می شود. سایت هایی که به روز ترین نقشه فرش ماشینی را در گالری خود قرار داده و پر ترین فرش ها را به مشتریان خود معرفی میکنند و قیمت خوبی هم دارند را  در ین ولاگ معرفی خواهیم نمود.

فرش 1200 شانه


فرش 1200 شانه شانه ,ماشینی ,تولید ,بافت ,کارخانه ,جهان ,1200 شانه ,شانه استفاده ,ظریف ترین ,برای بافت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جهان علیه خشونت اخبار جامع صنعت ساختمان دانش بزرگ منش mkzm1383.rozblog.com کــربــلا|پــایــگــاه حـــفــظ ونــشر آثــار کربلایی صادق سحرخوان bbce